IndexIndex  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Wel of geen subfora?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:02

Stemt in voor Subfora.
Terug naar boven Go down
Vegas
Admin

Ω : 385

Dog profile
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:08

Achilles schreef:
Vegas schreef:
PBs sturen naar hele groepen zal niet gaan werken, Rico. Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles. Ik wil alleen niet dat er geRPGt wordt op geheime plekken die alleen zichtbaar zijn voor de leden van een Pack.

En haha, ja Bente, da's al een aantal keer voorgesteld, geloof ik ^^ Maar ik ben nog steeds niet voor, aangezien oorlogen vaak worden besproken buiten de RPG voor zover ik weet, in een verhaallijn of zoiets. Dat wordt niet zo snel In Character bepaald.

Mijn main-point hier is of de Packs hun eigen GROTE gebied of een SUBFORA moeten krijgen als gebied. Niet of het geheim moet zijn of niet ;)

Dan zou je toch groepen moeten maken, en daar de mensen van die roedel in proppen, want anders gaan die geheime bespreek dingen ook niet werken, maar dat wou jij niet.

Nee, geen geheime dingen IC, maar OOC vind ik het niet erg.

Ω : 6

Dog profile
Lifestyle: Loner
Partner: F.U.C.K O.F.F

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:14

Vegas schreef:
Achilles schreef:
Vegas schreef:
PBs sturen naar hele groepen zal niet gaan werken, Rico. Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles. Ik wil alleen niet dat er geRPGt wordt op geheime plekken die alleen zichtbaar zijn voor de leden van een Pack.

En haha, ja Bente, da's al een aantal keer voorgesteld, geloof ik ^^ Maar ik ben nog steeds niet voor, aangezien oorlogen vaak worden besproken buiten de RPG voor zover ik weet, in een verhaallijn of zoiets. Dat wordt niet zo snel In Character bepaald.

Mijn main-point hier is of de Packs hun eigen GROTE gebied of een SUBFORA moeten krijgen als gebied. Niet of het geheim moet zijn of niet ;)

Dan zou je toch groepen moeten maken, en daar de mensen van die roedel in proppen, want anders gaan die geheime bespreek dingen ook niet werken, maar dat wou jij niet.

Zoiezo, als je OOC hebt moet je zo ook in groepen douwen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:19

Achilles schreef:
Vegas schreef:
Achilles schreef:
Vegas schreef:

Ja, dat zeg ik ook ;p "Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles." Hiermee bedoel ik dus een geheime ruimte hier maken, en zo voor elke groep eentje.

Ω : 51

Dog profile
Lifestyle: ;; solitair
Partner: ;; WHAHAHA

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:21

Vegas schreef:
Ja, dat zeg ik ook ;p "Voor het bespreken van 'geheime' dingen binnen een Pack zou ik eventueel een geheime ruimte kunnen maken onder de Pack zelf zeg maar, waar je je ook kunt aanmelden en alles." Hiermee bedoel ik dus een geheime ruimte hier maken, en zo voor elke groep eentje.

Ja, dat is geweldig goeoeoed!

En dan zitten we nog te discusiëren over een heel gebied, of een subfora in een gebied?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.dreamhorses.biz
Achilles

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:26

Vegas schreef:
Achilles schreef:
Vegas schreef:
Achilles schreef:
Vegas schreef:

Sorry hoor megané, dat had ik niet gelezen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 4:37

Yeah, zo voeren we geen discussie, Rico -a-

En ja, maar het was eigenlijk ook de bedoeling dat de discussie zou gaan over het feit of een Pack een bestaand gebied moet krijgen, of een eigen subfora onder een gebied moet krijgen xD

Ω : 38

Dog profile
Lifestyle: Packleader [ The Ancora Pack ]
Partner: These words I never say.

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 5:23

Dit soort discussies dwalen altijd af xd
Maar ik denk dat het inderdaad wel handig is om een ooc dingetje voor Packs te maken wat 'vergaderingen' betreft xd
O en ik wilde sowieso nog vragen of je van die ene post, met al de info van de Pack, in een sticky kon maken. Omdat het op lange termijn wel handig is n_n

En ik denk dat met sub fora mensen minder bang hoeven te zijn in de gebieden waar slechte Packs zitten, als je snapt wat ik bedoel. O en er waren toch ook twee Packs met hetzelfde gebied? Ik denk dat voornamelijk voor die twee Packs het momenteel handig is. Desnoods gewoon een oost en west of zo.

Ω : 71

Dog profile
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 5:53

Ik ben het met Lulu eens, (je echte naam is Noor, toch? xd)
anyways, ik ben sowieso voor een geheim topic voor vergaderingen ect, want onverwachte plannen van een Pack is altijd leuker, vind ik dan.

En als er bij het meer -het gebied dat bij allebei de slechte packs gewild is- 2 subforums komen, kan je daarom heen ook weer een leuk verhaallijntje bedenken. Bijvoorbeeld dat de Packs ruzie krijgen en dat er dan een gevecht komt tussen die Packs. Uiteindelijk kan je zeggen dat het gebied in tweeën is gesplitst. Een voor The Faithful Prayers en een voor The Outlanders (:
dan heb je zeg maar het meer, en dan ook nog noord en zuid als subforum ofzo, dan kunnen niet pack leden kiezen waar ze posten ;D

Mij lijkt dat wel leuk omdat je dan gelijk een verhaallijntje kan op zetten (:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 6:06

De huidige slechte packs kunnen we in dit geval wel een subfora geven en ieder een noord/oost/zuid/west. De goede Packs daarentegen, van hen kan het toch niet veel kwaad om een groot gebied te krijgen? Ik zal sowieso bij het meer zetten 'Status The north (oid): Claimed by ___, The east (oid): Claimed by ___'.
Het idee dat er twee packs in 1 gebied zitten vind ik eigenlijk ook wel leuk ^^
Ik zal nu een geheim forum maken voor elke Pack, aangezien ik aanneem dat dit idee geaccepteerd is door iedereen? (a)

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 6:09

Krijgen de Packleaders ook ehm... Soort van beheer over die onzichtbare groep dan? Zodat ze zelf ook mensen kunnen toevoegen en jij dadelijk niet helemaal gek wordt door alles en wij het zielig voor je gaan vinden ;}
Denk dat dat wat praktischer is en zo.

En jeeeej, mensen vinden mijn idee goed. Denk ik c:

@ Mitch; Yush. Ik is Noor n_n

Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 6:33

Als het goed is kunnen de Packleaders nu al hun eigen Packgedeelte beheren, dus straks ook in de geheime ruimte ja (;

Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 8:22

Ondertussen is het besluit al gevallen dat The Faithful prayers en The Outlanders ieder de helft van Lake of mysteries krijgen door middel van de Noord-Oost en Zuid-West regeling.

Dan rest nu nog de goede packs een gebied te geven. Nogmaals: Subfora of een groot gebied?

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   ma 4 jun - 8:24

Vegas schreef:
Ondertussen is het besluit al gevallen dat The Faithful prayers en The Outlanders ieder de helft van Lake of mysteries krijgen door middel van de Noord-Oost en Zuid-West regeling.

Dan rest nu nog de goede packs een gebied te geven. Nogmaals: Subfora of een groot gebied?

Wie krijgt Noord en wie krijgt west?

Grapje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   di 5 jun - 9:15

Vegas schreef:

Nobody?

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   di 5 jun - 10:10

Ik denk dat alles wel zo kan blijven zoals het nu is, misschien dat het later eventueel nog toegevoegd kan worden (;

EDIT; Eigenlijk wilde ik geen argumenten geven omdat ik vang ben de grond ingeboord te worden xd En ook ben van meh maar.. Misschien ziet het er wel gebalanseerder uit als de andere Packs ook een subforum krijgen, als je snapt wat ik bedoel ;p
Echter heb ik overal vrede mee dus derp owo

Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   di 5 jun - 21:57

Alleen random argumenten die nergens over gaan en zomaar ineens verschijnen worden de grond in geboord, Noortje -a-
En jouw mening wordt hartstikke op prijs gesteld, so don't be afraid ;p
Het ziet er idd wel gebalanseerder uit als ze ook een subforum krijgen, maar eigenlijk ben ik bang voor het feit dat er dan te veel gebieden zijn om te posten, en dat er een aantal inactief worden, zeg maar. Yeah, weird thoughts.
Uhm, maar jullie, de Packleaders van de goede packs, mogen dit eigenlijk wel beslissen. Het wordt jullie gebied, so... Ik zal jullie beide even een PB sturen ;)

Ω : 51

Dog profile
Lifestyle: ;; solitair
Partner: ;; WHAHAHA

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   wo 6 jun - 3:40

Vegas schreef:
Vegas schreef:

Nobody?

Ik ben echt in voor een groot gebied. Er zijn dan weinig gebieden voor de solitairen, en wordt het dus gevaarlijk/spannend om in zo'n gebied te begeven. Tevens is er véél meer kans dat packs gebieden van elkaar over willen nemen, wat voor verhaallijnen zorgt.
Als ieder een subfora krijgt, komen er denk ik veel gebieden, en ik vond het kleine aantal gebied, erg overzichtelijk, met subfora wordt het - vind ik - een beetje rommelig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.dreamhorses.biz
Muck

Ω : 36

Dog profile
Lifestyle: I hope that i can live whit te Selonia pack..
Partner: X

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   di 10 jul - 21:42

Ik denk dat er ook gebieden moeten zijn die van geen een groep zijn. Anders kun je ook alleen naar het gebied van je groep en de stad. Ik vind dat er meer gebieden moeten komen, en dat elke groep een gebied heeft in een subfora.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mitch

Ω : 71

Dog profile
Lifestyle: Left behind and falling apart
Partner: let's find love in a hopeless place

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   do 12 jul - 4:53

dit was -dacht ik- al opgelost. + er zijn zat plekken waar je kan reageren zonder dat je een Pack op je dak krijgt. & de Packs "leven" al in subforas, dus je kan alsnog bij die gebieden plaatsen zonder pack (:
ik vind juist dat er geen nieuwe gebieden moeten komen. Nu heb je lekker veel overzicht. Maar dat is mijn mening. Maar voor de rest was dit probleem al een tijdje geleden op gelost dacht ik ?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Vegas
Admin

Dog profile

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   vr 13 jul - 0:51

Wat Puck zegt klopt! Dit is al opgelost (;

Vergeten een slotje erop te pleuren

BerichtOnderwerp: Re: Wel of geen subfora?   

Terug naar boven Go down

Wel of geen subfora?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Well Heleeeuw [+Cristiano]
» Hey! Who are you? [&Tallshadow]
» (Missie) The Warmth Within - Kriss & Drake

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: NOTES :: DISCUSSIONS-
Ga naar: