Boundless
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kleine mededeling betreft Pack aanvragen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Vegas
Admin
Vegas


Kleine mededeling betreft Pack aanvragen 2upzi21
Posts : 1602
Ω : 385

Dog profile
Age: 4 years
Lifestyle: Guess I'm on my own again
Partner: Love. Naah, thanks.

Kleine mededeling betreft Pack aanvragen Empty
BerichtOnderwerp: Kleine mededeling betreft Pack aanvragen   Kleine mededeling betreft Pack aanvragen Emptyza 26 mei - 9:42

Mitch, aka Laura, stuurde mij een mailtje met de vraag wat nou eigenlijk de bedoeling was bij het gedeelte van de Pack aanvraag met betrekking tot het Packgebied. Sommigen hebben een nieuw gebied bedacht, anderen hebben een bestaand gebied genomen. Dit is mijn fout, aangezien ik hiermee niet echt duidelijk ben geweest in de regels. Wat ik bedoel met "Eventueel een gebied voor je pack" is een bestaand gebied. In de shop stond eerst dat je een groot gebied kon kopen, maar dat heb ik nu weggehaald. Je krijgt als Pack één van de bestaande 8 gebieden toegewezen. Zouden de mensen die een zelfverzonnen gebied hebben genomen, dit willen veranderen naar een bestaand gebied? Alvast merci en sorry voor het ongemak (;

~ Vegas/Megan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://boundless.actieforum.com
 
Kleine mededeling betreft Pack aanvragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tijdelijk Pack aanvragen
» Regels Pack aanvragen
» !TIJDELIJK! Regels Pack aanvragen
» Regels Pack aanvragen ~ TIJDELIJK
» Follow the river, and you wil end close too a wonderful pack [een Ancora pack lid]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Boundless :: GENERAL :: INFORMATION :: ANNOUNCEMENTS-
Ga naar: